lördag 28 mars 2009

Uppdatering

Här kommer en liten uppdatering om veckan som gått.

Söndag jobbade några timmar innan jag åkte för att möta upp min älskling som kom på besök under veckan, lovely.
Måndag jobbade tidigt, tränade och sen blev det MYS
Tisdag Ännu en dag med jobb, men det kändes lite lättare att veta att jag hade någon som väntade på mig där hemma.
Onsdag jobb, Bob Dylan koncert med Solveig och hennes vän kvällen avslutades med lite öl på Mono där Adam mötte upp oss.
Torsdag vi tog en lång välförtjänt sovmorgon, strosade runt på Grunerlökka drack lite kaffe, gick hem och vilade lite innan vi avslutade kvällen med bio. Slumdog millionaire filmen levde verkligen upp till sina bra betyg, se den!
Fredag Igår var det dags att säga hejdå igen, aldrig roligt. Sen var det bara för mig att ta mig till jobbet. Kändes inte så jobbigt som jag trodde när jag åkte till jobbet, men blev mindre kul när jag kom hem och han inte var här... Men ses till Påsk igen.

1 kommentar:

  1. det är snart snart påsk vännen! då får ni ta igen tiden.

    SvaraRadera