torsdag 19 mars 2009

Saknar roddträningen

Gick på mitt första spinningpass på SATS idag med höga förväntningar. Tänkte mig att det skulle bli lika mycket fart och positiv anda som på spinningen med rodden, men icke. Ledaren var tråkig och opeppande, musiken seg och deltagarna tråkiga. Försökte tänka mig tillbaka på spinningen på Masesården med supergänget där alla peppar varandra och ledarna är super, gick lite lättare då. Det gjorde inte saken bättre att det satt tre tjejer bakom mig som pratade sig genom hela passet. Får hoppas på bättre lycka nästa gång. det positiva är ju iaf att jag fick träna, bli svettig och skakig i benen.
Saknar verkligen att träna med rodden där alla är glada och peppar varandra. Tänk att få sitta på Byrviken en fin sommarkväll tillsammans med ett toppen gäng och svetten rinner och adrenalinet flödar. Ni får lova att ni skänker mig en tanke när ni sitter där i båten till sommaren.

2 kommentarer:

  1. ååååh! är det helt omöjligt för dig att vara med? ansluta senare? vill ha dig där i båten!!

    SvaraRadera
  2. vi kommer sakna dig! du kan ju komma nån gång om du har vägarna förbi :) roddträningarna är verkligen träning när den är som roligast!!

    SvaraRadera