tisdag 17 mars 2009

Underbart med sol

Hur underbart är det inte att vakna när solen skiner in genom fönstret.
Kände direkt att det här kommer bli en bra dag. Hade ställt klockan på 8 för att kunna äta frukost och ta en löprunda innan jobbet. Har verkligen längtat efter att kunna jogga på bar asfalt med solen som värmer i ansiktet. Det gör att man får en extra kick, orkar lite mer. Kände mig stel och tung i benen sen gårdagens step & styrka, men kände att jag orkade när solen lyste på mig. Nu hoppas jag på att det fina vädret kan hålla i sig, vi har ju inte direkt blivit bortskämda med fint väder.
Imorgon blir det tyvärr jobb 10.30 till 19.30 lite tråkigt då man är inne hela dagen. Får hoppas på fint väder till helgen, då jag är ledig.

1 kommentar:

  1. I sommar får vi springa ihop tycker jag! :) Du är duktig! och jaaaaaaaaaaaaa, det är grymt med asfalt, bara vägar, sol!

    SvaraRadera