tisdag 10 mars 2009

Fredag på en Onsdag

Klockan 17 imorgon tar jag helg och drar mot Dalarna tillsammans med min underbara sambo Sara. Det kommer bli mycket falsksång och mycket skratt i bilen. Då vi inte har någon ny bra musik som vi kan spela slutar det med att vi sitter och sjunger med i gamla partylåtar från början av gymnasiet. Det roligaste av allt är att vi båda lyssnade på samma dåliga musik, så våra blandskivor skiljer sig inte särskilt mycket.
Om allt går enligt planen ska vi anlända till leksand om ca 24 timmar och det bästa med det är att jag får krypa ner hos min älskling.

Nej, nu måste jag verkligen försöka sova.

Sweet Dreams

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det låter! Både med bilfärden och krypa ner hos älsklingen :) Jag hoppas vi ses på lördag! Jag börjar redan bli laddad.

    SvaraRadera