tisdag 1 juni 2010

En ledig tisdag.

Har haft två lata dagar i solen. I morse sov jag till halv elva det har inte hänt mig på flera år. Oftast brukar jag ha klockan på åtta eller halv nio för att göra något "vettigt". Hamnar för det mesta vid datorn där jag gör ingenting. Tycker om min nya livsstil.

Idag tog jag som sagt sovmorgon och sen vidare till Amanda för att sola och prata igen all tid vi missat. Fick även se hennes och Henkes nya fina lägenhet.
Nu längtar jag ännu mer efter min och Adams lägenhet. Inte långt kvar nu, en solsemester och sen flytt har inte mycket att klaga på just nu.
Blev bjuden på middag hemma hos mamsen innan det bar av på träning i Siljansnäs.
Jag gjorde min sämsta träning på hela säsongen, får skylla på att jag fick sitta på fel sida i båten med en åra som inte var innrodd.

Bjuder på en bild från igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar