måndag 28 juni 2010

En hektiskt midsommar helg

Tror inte jag varit så stressad inför en helg som jag var inför midsommarhelgen.
Hade för mycket saker som jag ville göra på för kort tid.
Önskar att jag hade hunnit träffa alla vänner hela helgen. Tyvärr blev det inte så. Jag slets mellan roliga fester och fina vänner. Samtidigt var jag tvungen att jobba och hade en roddtävling på det. På lördagen var jag så sliten när jag skulle festa att jag helst ville ligga hemma i sängen hela kvällen.

Nu ska jag inte vara bitter, är glad för att jag har ett jobb, ett fint roddlag och många underbara vänner. Hade bara önskat att helgen var längre och att allt inte måste vara samtidigt. Adam hann jag knappt säga hej till. Han tyckte det kändes som att han var singel i helgen, eftersom jag inte hade tid att umgås med hans vänner.

Tack för den här helgen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar