fredag 15 januari 2010

Jobb och sen lite mer jobb

Är hemma en snabbis för att fräscha till mig lite innan jag ska tillbaka till jobbet. Jobbade 8-12 i morse sen gick jag hem till Adam och åt lunch. En timme senare blev det fika med Amanda, nu är jag som sagt hemma och snart börjar nästa arbetspass 16-21. Inte nog med det så blir det spelkväll hemma hos Amanda och Henke efter jobbet. Känns som ett bra slut på denna dag. Kan behöva mig ett glas vin för att kommer ner i varv. Nej, nu ska jag packa väskan och pallra mig iväg till jobbet.

Ha en bra fredag!


Kanske jag skulle passa att jobba på kontor, om man tar bort snusläppen

1 kommentar:

  1. Så fin bloggen blivit! Kul! Och du är jättesnygg i kontorskläder! Har du lagt socionomplanera på hyllan förresten eller finns de kvar? :)

    SvaraRadera