måndag 21 december 2009

bangkok-sverige

Sitter och vantar pa att taxin ska komma och plocka upp mig pa hotellet. Sen bar det av mot flygplatsen. Kanns lagom segt att behova resa i 30timmar. Kanns helt overkligt att komma hem till sno och jul. Forsokte lyssna pa lite julmusik igar for att fa stamning, men det kandes allt annat an ratt. Kanske hinner fa lite stamning nar jag kommer hem.

Sista dag pa Kho Wak var helt underbar. Borjade med att vi hyrde moppar och korde runt on. Var sjukt nojd att jag kunde kora sjalv, trots vaxlarna. Visserligen inte alls svart men jag var nojd anda. On ar inte speciellt stor sa det tog max tva timmar att kora runt. Pa kvallen blev det livemusik och dans. Blev en lyckad sista kvall med mina fina reskompisar.

Lagger upp lite bilder nar jag kommer hem.

1 kommentar:

  1. VÄLKOMMEN HEM NU! Jag utgår ifrån att vi ses på ett eller annat sätt på juldan ;)

    SvaraRadera