onsdag 6 maj 2009

Resfeber

I morgon vid den här tiden sitter jag o Rom och väntar på att Anna ska möta mig.
Börjar bli riktigt nervös nu, känns mindre kul att få lov att flyga själv. Adam har lovat mig att han ska stötta mig i sina tankar, får försöka tänka på det i morgon. Det var under vår långresa med 13 flygningar som gjorde mig flygrädd, borde det inte vara tvärtom? Desto mer man flyger desto lättare går det...
Ni får hålla tummarna för mig i morgon 7.45.

Skriver om berättar om resan när jag återvänder till Oslo på måndag.
Hoppas att ni får en toppen helg för det ska jag ha :)

2 kommentarer:

  1. Ha det toppen Linnea! Stora kramar!

    SvaraRadera
  2. Du, det kommer gå jättebra för dig att flyga. Och belöningen får du när du landat i det vackra landet med all god mat och dryck! <3

    SvaraRadera