tisdag 19 maj 2009

17 Maj

Som ni alla vet firade man Norges nationaldag i söndags.
Enligt tradition så är det champagnefrukost som gäller innan man går ut och vinkar till kungafamiljen och ser på det otroligt långa tåget som vandrar genom staden med pompa och ståt. Efter det går folk hem till sig och grillar och har det trevligt med familj och vänner.

Min dag såg inte riktigt ut som ovan, även om tanken var så från början.
För min del blev det nyktert med häng i slottsparken med ett gäng bakfulla vänner. Inte alls att klaga på. Kände mig aningen tråkig när klockan började närma sig sju på kvällen och jag bestämmer mig för att ligga i soffan och glo på film, medan dom andra drar på gratis konsert i Kubaparken.










2 kommentarer:

  1. du glömde nämna de viktigaste med den dagen.. REBECCA har namnsdag :P haha.. fina bilder ;)

    SvaraRadera
  2. härligt! du gumman när kommer du bem? och blir du hemma sen då? eller hur är dina planer... :)

    SvaraRadera