onsdag 28 januari 2009

ULTRA.

Då var jag tillbaka i affärsbranschen igen då. Denna gång fick det bli Ultra istället för Ica. Måste säga att det känns mycket bättre en väntat, alla är super trevliga och tar verkligen hand om mig. Nu gäller det bara att jag kommer in jobbet så fort som möjligt. Är fruktansvärt frustrerande att inte kunna allt som jag kunde på Ica, då kassan ser helt annorlunda ut och det värsta av allt Plu-koderna är helt annorlunda. Nu måste jag alltså lära om alla koder på varenda frukt och på massa bröd, suck! Får försöka tänka positivt och hoppas på att jag snart känner mig som hemma i kassan igen.

Från det ena till det andra...
Älsklingen ringde nyss och berättade att han kommer och hälsar på mig i helgen, lovely! Annars hade det dröjt en hel månad innan vi skulle sett varandra, så nu är lyckoruset nära igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar