tisdag 13 januari 2009

Lite mycket just nu...

Vet inte riktigt hur jag hade tänkt att jag skulle få tid över för en blogg. Nu har det redan gått flera dagar sen jag skrev första inlägget, men det är väldigt mycket som händer i mitt liv just nu.
Idag har jag t.e.x. varit på mitt jobb för att skriva på massa papper och för att få lite nya tider. Jag hade räknat med ett ganska bra schema, men det slutade med att jag gick där ifrån med bara 3 dagar... Vilket har gjort att jag känner mig väldigt stressad över att hitta ett extra jobb ganska snart. Men hur många jobb är det som man får börja jobba från dag 1 och dessutom heltid eller iaf mycket?!
Som tur har jag min underbara Solveig här som har hjälpt mig en del. Sitter just nu och knåpar ihop en CV som jag ska skicka till hennes jobb, där dom behövde folk. Tyvärr bara från februari, men med lite tur kanske jag kan få hoppa in några dagar i januari.

I morgon ska jag dessutom på en lägenhetsvisning, en underbart fin 6rums lägenhet. Ni får hålla tummarna för mig. Vårat kollektiv börjar bli lite splittrat, så några av oss har bestämt att vi ska starta ett nytt och bättre kollektiv med bara trevliga och bra människor.

Vet inte om det här blev nån intressant läsning, men ni får iaf läsa vad som händer i mitt liv här borta.

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar