onsdag 2 februari 2011

Nu vill jag göra något nytt.



Mitt bloggande går inte speciellt bra. Ena dagen bestämmer jag mig för att skriva varje dag, nästa dag har jag ingen inspiration. Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera här.
Igår bokade jag äntligen en tid hos frisören. Nu ska mitt hår få en ny färg och förhoppningsvis en lite finare frisyr. Googlade runt lite på olika färger och frisyrer. Men kan inte hitta den där perfekta frisyren som skulle passa mig just nu. Får se om frisören kommer med några bra idéer. Ska bli kul att klippa sig hos någon ny.

Idag blir det systerdag med brödbak och stallbesök.

Ha en fantastisk dag alla läsare!

1 kommentar:

  1. Jag säger bara LUGG LUGG LUGG! Jag tror du skulle bli skitsnygg i det! Mellanmörkt hår med slingor, sen en tjock eller en ganska tunn lugg, men en lång rak lugg. Det skaru ha!
    Puss fianste Plutberg!

    SvaraRadera