söndag 6 februari 2011

Bilder från i fredags.







Drömkvällen i fredags var bra. Började kvällens hos Fia med mat och smikning.
Sen vidare hem till Johanna där det blev förfest. Det började lugnt, men slutade i galen dans och skoprovning. Som ni kanske ser på en av bilderna ovan har jag lånat ett par höga skor. Är glad att jag inte vinglade runt i dom hela kvällen. Då hade jag nog slutat på akuten med en bruten fot.
På Arenan var det som det brukar... det är alltid kul att träffa alla, men sen blir det mest segt. Jag tycker tyvärr det blir för stort och opersonligt, även om jag är sjukt tacksam att någon ordnar lite festligheter här i byn. Mer sånt!

Nu ska jag återgå till soffan.

1 kommentar:

  1. Kul att det ordnas saker! Hörde flera som sa att det blir lite för stort och opersonligt där inne, men ni verkade ha det livat ändå :D

    SvaraRadera