onsdag 3 november 2010

Reslust

Är det någon gång man ska åka utomlands, så är det väl nu...
Jag har redan varit utomlands två gånger i år och ändå längtar jag bort.
Kanske har jag skämt bort mig själv?
Men varför inte passa på att resa massor när man kan.
Alla säger jämt att man ska passa på att resa medan man är ung och inte sitter fast.
Nästa år hoppas jag på att jag och Adam kan resa iväg lite längre än en vecka. En resa till Asien skulle sitta fint. Är sugen på Malaysia.
Men just nu skulle jag kunna åka var som helst bara det är varmt och soligt.

2 kommentarer:

  1. Klart du ska passa på att resa! Sånt ångrar man sällan :) Ses på lördag! Ska bli jättemysigt!

    SvaraRadera
  2. Så söt tröja nedan! Jag undrar om jag har en likadan... vart är den från?

    Ja, res, res, res! Om man kan är det bara att tuta och köra. Vi åker på tisdag, men drömmer också om en liten längre resa... kanske 3 veckor till Malaysia, Vietnamn, Thailand eller Filippinerna. Men det blir tufft om Jonte börjar plugga :)

    SvaraRadera