tisdag 27 juli 2010

Om någon vill...

Är det någon som har lite pengar över för att kunna köpa något till mig?
Hade behövt en ny dammsugare. Vi har två, men dom är helt värdelösa.
Idag försökte jag damsuga upp ett enda litet gruskorn och det var nästan omöjligt.
Hur kan man tillverka något så dåligt?
Kanske får jag skylla mig själv när jag köper något billigt. Men så dålig trodde jag inte det kunde vara.

Så nu vet ni att det är bara att komma över med en in flyttningspresent eller ett kuvert med pengar. Antar att det är många av er som gärna stöttar min städning.

2 kommentarer:

  1. Har också insett att billiga dammsugare suger :( sen var det där med att byta dammsugarpåsar också....

    SvaraRadera
  2. darling! försökt skriva sms till dig idag och igår, har du nytt nr?.. jag åker till boda imorgon o på fredag åker vi...hör av dig om du har tid en minut!

    SvaraRadera