måndag 19 juli 2010

LaVida

Har haft en båthelg.
På fredagen blev det grillning och lite för mycket vin för både mig och många andra. Vi skulle ta en lugn kväll och det slutade med att vi alla blev lite mer än salongsberusade. Men trevligt hade vi.
7.00 ringde Mli och väckte mig vara bara att kämpa sig upp och vara barnvakt. Kände mig som en urusel barnvakt som var bakfull och trött. Hoppas inte att lilla Twiggy märkte något. Hon verkade nöjd hela dagen, så det var tur för mig.

På kvällen blev det ännu en middag på husbåten med massor med mat och godsaker.
Spelade lite spel och sen blev det skutan.
7.00 ringde klockan på söndagen nu vankades det utflykt till Uppsala för att fira Adams lillasyster.



2 kommentarer:

  1. Du var säkert en bra barnvakt ändå! :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med en ledig helg! Du verkar hunnit massa skoj :) Saknar Uppsala när du nämner det, men jag stannar nog i Leksand några veckor till :)

    SvaraRadera