fredag 30 april 2010

Jag är inte bitter!

Är inte alls avundsjuk på mina vänner som just nu befinner sig i Uppsala för att fira valborg. Jag antar att dom har lika fint väder som vi och just nu njuter av solen, människorna och alkoholen.
Själv kom jag nyss hem från tandläkaren med dåliga besked. Dom tror att min tand håller på att dö. Blir det inte bättre till måndag måste den rotfyllas. Dessutom hittade hon ett hål på en annan tand. Ibland funderar jag på om det inte skulle vara billigare och bättre med löständer.
Nej, nu ska jag sluta gnälla och tycka synd om mig själv.

Ikväll efter jobbet blir det lite valborgsfirande hos Emma och Marcus. Nånting måste man väl göra även om man inte är i Uppsala.

4 kommentarer:

  1. Åh vad söta de är :) Hoppas ni får en trevlig valborg och att tanden vips börjar leva igen!

    SvaraRadera
  2. uppsala säger hej :) och alkoholen flödar, kommer precis från champangegaloppen så håret är helt hårt av all champange... tycka vad man vill om det men uppsalavalborg är vad det är. hoppas ni får mysigt ikväll (jäkla skit me tanden!)

    SvaraRadera
  3. Trist med din tand :( får se om vi hinner ses i kväll!

    SvaraRadera
  4. Men jösses, dö liksom. Den tanken har inte ens slagit mig att tänderna faktiskt kan dö också.
    Stackars dig. Hoppas den blir frisk igen!
    Kram

    SvaraRadera