torsdag 29 april 2010

Åkerövägen 1


Åkerövägen 1 - Hemnet 656014

Mitt barndomshem är till salu och jag vill ha det!
Hade jag varit redo att köpa hus och var rik hade jag köpt denna underbara gård utan att tveka. Men vem har 2,9miljoner över på kontot? Inte är det jag. Tittade på bilderna och det gjort ont. Så mycket fina minnen jag har från det huset. Det var där jag spenderade min barndom tillsammans med mina fina familj. Har alltid saknat det huset. Kommer ihåg att jag och min syster grät när vi var tvunga att flytta där ifrån. Har alltid vilja återvända dit. Nu har dom renoverat hela huset, så det är fina än någonsin.

2 kommentarer:

  1. Mina vänner Michaela o Magnus bor i sidohuset så vi är där ofta... det är en fin gård med ett härligt läge! Kanske blir till salu i framtiden igen när du har möjlighet att köpa? Drömma får man!

    SvaraRadera
  2. åå va fint det är!!! :)

    SvaraRadera