tisdag 16 februari 2010

tråkig blogg

Har börjat på flera inlägg, men aldrig orkat avsluta dom.
Jag är imponerad av er som orkar skriva flera gånger om dagen.
Har inte den inspirationen till att komma på något bra inlägg.
Vissa dagar känner jag att det är kul med bloggandet och vissa dagar se jag inte meningen med min blogg. Får se om inspirationen kommer tillbaka snart. Kan hända att det beror på att jag jobbar allt för många dagar i rad och att jag börjar bli sjuk.
Till helgen är jag äntligen och hoppas på att skriva några lite mer intressanta inlägg än detta.

2 kommentarer:

  1. till helgen är jag äntligen ... jag tror du skulle skrivit ett ledig där :) sköööööööönt! vi pratar om att dra ihop något nästa lördag den 27, vinterfestival etc? vi får höras om det! puss.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig gumman! Tycker absolut att du ska fortsätta med bloggandet, är bara kul att höra vad du gör, behöver inte vara så intressant ;) Saknar dig, men vi ses snart! Puss!

    SvaraRadera