torsdag 18 februari 2010

Andra natten

Sitter här ensam i soffan och tittar på Os.
Känner mig som en riktig sportnörd. På jobbet ikväll har jag lyssnat på P4 i bilen för att följa våra svenska i OS. Direkt när jag kom på slog jag på teven för att fortsätta följa det. Har varit riktigt spännande OS-kvällar under veckan.

Måste erkänna att idag är det andra natten sen jag flyttade till min lägenhet som jag ska sova ensam. Känns lite tomt här i soffan. Kan nog vara bra för mig att vara ensam någon natt. Ni som känner mig vet hur svårt jag har för att vara ensam. Pratade nyss med min fina vän Sara och hon sa "Du är ensam för engångs skull och då ringer du till mig" och sen skrattade hon. Kan hända att jag är lite sällskapssjuk.

Nu blir det tandborstning och sen sängen för att se på skidskytte.

4 kommentarer:

  1. det är tufft att hinna med all tv nu! :)

    SvaraRadera
  2. åå vilken fin bild! är det så fint hemma nu??
    Jag menade ju inte att du inte får ringa, du får ringa så ofta du vill men det förstår du nog!
    Love

    SvaraRadera
  3. Ja de där extra dagarna kommer man nog vara glad över =) och nu har jag dessutom sagt upp mig från min rad på gläntan så jag har inget som väntar här hemma heller, förutom Pajas då =)
    Du och Adam har inga planer på resa eller?
    krams!

    SvaraRadera
  4. Tack :)

    Åh, Paris, va mysigt! :)
    kram

    SvaraRadera