tisdag 6 oktober 2009

Den här veckan har börjat bra.
Igår var det ett nytt pass på friskis&svettis Core. Riktigt kul, med lite annorlunda träning. Skulle kunna sammanfatta det som lugn styrke och balans träning. Man tränar upp den inte muskulaturen kring mage och rygg precis vad jag behöver träna. Idag började jag dagen med en skön promenad i den friska höstluften.
Mitt mål med den här veckan är att inte stressa.
Måste försöka ta det lugnt och inte stressa upp mig för allt. Det är inte det att jag har fullt schema utan att jag inte kan ta det lugnt Har dom senaste veckorna haft hjärtklappningar och varit yr. Tror att det beror på min stress.
Nu blir det nya tag.



(min kamera har börjat leva igen)

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att du känt dig så stressad! Det låter bra med core och promenader för en stressad själ och kropp. Stor kram!

    SvaraRadera