onsdag 30 september 2009

långt eller kort?!

Hade bestämt mig för att spara ut håret.
Tycker det är så fint med riktit långt hår (på andra).
Tänkte aldrig över om jag passade i det.
Nu har jag sparat i nån månad och redan börjat lessna.
Varför ska jag ha långthår när jag inte passar i det eller orkar sköta det.
Som det är nu har jag det alltid uppsatt i en knut, vad är då tanken med att ha långt hår?
Visst är det fint med en knut, men kanske inte varje dag.
Kan hända att jag sparar fram till resan, kan vara skönt att kunna sätta upp håret när man är ute och reser.
Ska fundera några dagar till innan jag bestämmer mig helt om det blir långt eller kort.


Funderar på nått i den här stilen, vad sägs om det?

2 kommentarer:

  1. Finfina du! :)
    Jag är redan hemma! Haha, helt sjukt, tog en sista minuten igår, som vanligt lika impulsiv!! Hör av dig om du vill ta en fika eller kanske en limsjön runt?!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Oj vad fint! Do it! Jag håller också på med ett litet spara-hår-projekt, får se om jag orkar...

    SvaraRadera