måndag 20 april 2009

Hur lyckas jag?!

Har äntligen fått svar från min chef att jag fått ledigt för att åka till Italien. :)
Kom hem glad och peppad att boka flygbiljetter. Det finn bara ett problem, bokade fel hemresedatum. Det måste ju bara vara jag som lyckas med något så korkat! Typiskt mig. Det värsta av allt är att jag och Sara satt och pratade om ur korkat det är att boka fel datum osv. medan jag bokar och ändå lyckas jag med det. Ringde upp bolaget direkt som jag bokat från, men deras internetavdelning var såklart stängd och öppnar inte förrän i morgon kl 8. Hon skulle iaf mejla dom och skriva att dom skulle ringa mig så fort dom såg mejlet.

2 kommentarer:

  1. härligt att ni bokat! då känns det mer verkligt och underbart att räkna ner!

    SvaraRadera
  2. jag och per bokade en månad fel en gång :) så härligt att möta våren i italien! puss!

    SvaraRadera