lördag 18 april 2009

En öl blev fler...

Kvällen igår började med buffé och ett glasvin på en mysig restaurang Jag hade tänkt att stoppa där när det det gällde alkoholkonsumtionen, men så blev det inte. Calle beställde in en kanna med öl, och så var vi igång. När vi var mätta och belåtna gick vi hemåt för att ta ett till glas vin och lyssna på gamla godingar. Slutade kvällen med en lite "krogrunda" om man nu kan kalla det så när man letar uteställen med lite drag. Oslo en fredag och bästa utestället är en gayklubb, inget illa menat, men det var det enda dansstället som det var lite folk på. Bättre lycka nästa gång.

Nu ska jag göra mig i ordning för ett arbetspass på Jacobs, ska bli spännande att prova en ny butik. Ska bara stå i deras postavdelning i några timmar och hjälpa dom att stänga. Sen bjuder dom mig på taxi till vår personalfest, känns lite lyxigt :)

Puss










2 kommentarer:

  1. Åh, ha en underbar kväll nu vännen! Även om jag önskar att du var här i Leksand och kunde hänga med på 20x7-festen på Sockis... men snart är det sommar vet du! Då är det vi, gänget (alla gamla åkeröingar plus Jonna,Elina,Per,haha) många långa kvällar i din trädgård, i min lägenhet, i allas trädgårdar, allas balkonger, på Skutan, Bosporen, Barkdal, möjligheterna är oändliga :D

    SvaraRadera
  2. Undrara varför det alltid blir så för oss...!! Att ta EN öl, det är en myt, det går inte.

    SvaraRadera