måndag 14 mars 2011

Solnedgång vid Siljan



Nu på kvällen blev en löprunda längs strandpromenaden medan solen höll på att gå ner.
Det är så härligt att kvällarna blir längre och framförallt att snön börjat smälta. Delvis var det bar mark, men mest snö och is. Längtar tills man kan springa i skogen och framförallt runt Limsjön.
Är så glad att jag och Adam har börjat träna tillsammans trodde aldrig det skulle hända.
Som många av er vet måste jag ha någon som sparkar ut mig, annars kan jag stanna kvar i soffan. Även om jag vet att det är skönt när jag kommer ut har jag ändå så svårt att pallra mig ut på egenhand.

2 kommentarer:

  1. Kul att springa tillsammans! Jag har väldigt svårt att ta mig ut på just springturer ensam. Annan träning går bra, men just att springa är så trist ensam tycker jag. Per brukar få cykla med :)

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka till bloggosfären ;) Vad härligt att ni tränar tillsammans! Jättekul! Blir det något lopp också?

    SvaraRadera