tisdag 9 mars 2010

Stockholm

Nu har jag precis bokat biljett till Stockholm den 26mars.
Ska ha en välbehövlig semester med fina vänner.
Jag och Jessica ska bo hemma hos fina Sara. Hon har precis flyttat in i en lägenhet i Skrapan mitt på söder. Skulle inte tacka nej att byta med henne. Saknar Söder och Stockholm väldigt mycket. Börjar bli allt mer sugen på att flytta dit.
Visst har Leksand sin charm, men det finns ju alltid kvar. Får se vad som händer när Adam slutar skolan. Kanske tar vi våra saker och drar söderut.


Fina vänner en rolig kväll i februari

3 kommentarer:

  1. jag har för mig att det var wigert som pratade om att man ser bättre ut på kort om man sträcker på halsen.. så ja, jag tog tydligen fasta på det... haha!

    SvaraRadera
  2. Då ska ju vi också åka dit! =)
    Jag, amanda & Anna!

    SvaraRadera